Returnări
Echipa Vasco își ia foarte în serios serviciul pentru clienți; acesta fiind cel mai important în relația noastră cu voi. Deși sperăm să nu întâmpinați niciodată o problemă cu produsele sau serviciile noastre, știm că uneori puteți avea întrebări, sugestii sau dificultăți. Tot ce trebuie să faceți este să ne sunați sau scrieți, iar noi vă răspundem tuturor cerințelor și nelămuririlor. Întotdeauna căutăm să ne îmbunătățim serviciile pentru clienți, iar asta înseamnă să ascultăm activ dorințele voastre. Dacă aveți orice fel de feedback sau întrebări, atunci așteptăm cu nerăbdare să vă auzim!
*De reținut: Conform Legii nr. 449/2003 capitolul III, actualizată în 2008, vânzătorul trebuie anunțat de neconformitatea produsului în termen de 14 zile de la intrarea în posesie a produsului.
1. Lansează cererea de retur
Trimite-ne o solicitare de retur folosind formularul din partea dreapta (completați cu atenție datele necesare începerii demersului de retur al produsului). Formularul de retur poate fi completat și trimis cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la primirea/ridicarea produsului.
(*) Returul produselor se realizează doar în momentul în care ați primit confirmare, în scris, de la VASCO TEHNIC SOLUTIONS SRL.
2. Împachetează produsele într-un colet
Pune produsele înapoi în ambalajul în care le-ai primit, dacă este posibil. Te rugăm să te asiguri că eticheta produsului este inclusă în colet. Poți folosi un alt ambalaj, însă te incurajăm să reciclezi ambalajul primit inițial.
(*) În coletul ce urmează a fi returnat, pe lângă produse, trebuie să se regăsească și certificatul de garanție original.
3. Predă coletul curierului
Contactați o firmă de curierat și programați o zi pentru preluarea returului (maxim 48 de ore de la confirmarea de retur a produsului primită de la un responsabil Relații Clienți din cadrul VASCO TEHNIC SOLUTIONS SRL.).
(*) Returnarea produselor se face de către client, iar cheltuielile aferente vor fi suportate de acesta.
Date ce trebuiesc specificate firmei de curierat:
Expeditor: nume, prenume
Adresă completă expeditor
Destinatar: S.C. VASCO TEHNIC SOLUTIONS SRL
Persoană de contact: 0760252021
Adresă destinatar: Strada Ioan Vodă cel Viteaz, nr. 1,
sc. A, Parter, ap. 1 loc. MIROSLAVA, jud. IASI
4. Așteaptă confirmarea procesării returului și a rambursării sumei achitate inițial.
Vei primi o confirmare în momentul în care returul si rambursul au fost procesate.
(*) Restituirea contravalorii produselor returnate se realizează în maxim 30 de zile de la data la care clientul ne-a informat despre decizia de retur. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare a produselor nu include cheltuielile de transport ale acestora.
Important: După primirea și evaluarea produselor de către vânzător, în cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a nu accepta produsul returnat sau a opri o parte din contravaloarea produsului (sumă comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse) pentru readucerea acestuia în stadiul inițial.
Art. 9 – Dreptul de retragere – O.U.G. 34/2014
(1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin (1) expiră în termen de 14 zile de la:
(a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
(b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare.